Tuesday, November 11, 2008

cheers ! I can voice up now ! ha ha ha !

Dearest My Prince & my Princess ! This is my first time writting blogg. I m so grateful to see your from a little boy & girl become a great & wonderful prince & princess.
Baba love you so much ! you all my `bintang '.
Big boy , baba so happy you had graduated & continue pursue for MBA . Son , I always said in my heart i am so sorry , i let you missed out a lot on your childhood .Son , you are so great ! I so proud of you .
My girl , what baba can say to you ! you are my` palm pearl',the only princess in my life .Girl, you have your own thinking now ,baba not to say you anymore ,this can not that can not! i & mama seeing you day after day . My girl , you are so cheerful !
Yang yang boy , my heart blessing you ! You can ! You can ! baba believe you can ! Be calm , don`t worry ! baba mama at your side ! baba every day & night blessing you ! I know you now in the exam hall , baba also at the exam hall too , sit beside you ! Boy , SPM is importance , BUT ,for baba you are more importance . Take care ! believe yourself ! you can ! baba bleesing you !
Wang wang B B Boy ,from baby ,now you have completed your primary school education . Tomorrow your UPSR result will be announce, how you feel ? what you are expected ? B b , what you had planted that what you get ! you ,one day & one day growing up . your mind ,your feeling & your thinking started changing ! Son, think positively ,be a good boy ! few months later you will go to secondary school , you have to start prepare & ready to chase your next future ! B b , ready & go go go ! baba & mama backing you ! you are superstar ! baba know !

2 comments:

SKY HEW said...

重復閲讀多遍··· 每一次都感動得哭了··· (我相信弟妹們也一樣)···
我只能說,我最幸運的是能成爲您的孩子!這是最驕傲與最光榮的!

爸,孩提時代,雖然常渴望爸媽的擁抱,但在婆婆細心照顧下,反而體會了鄉間的樸素,讓我現在更懂得珍惜,也更經得起考驗。況且當時情況所逼,不然我們今天何來如此幸福?不必介懷,反而我有機會享受鄉間風情,也很棒的。

爸,謝謝您所付出的一切。
您的一生,就像是爲了我們這群孩子而來的··· 無私的付出,永不言累!


孩兒今天雖然不能說有什麽大成就,但是也能說在事業上有一定的基礎,步伐垮得比別人快,前途無慮。這一切,都是您的栽培!

從小監督我的學業,每天5~6點起床載我上學,晚上需要補習,還不間斷的接送··· 當年我SPM成績中規中矩,英文還得不到Credit··· 而您勞心勞力的為我擔憂與操勞,尋找適當的科係與大學···

這一切一切,孩兒永遠銘記在心。所以,就算多辛苦,我也不會辜負您的期望。

而我們兄弟姐妹們的品德,也是您栽培的。我們雖然不是什麽大德,但是自我的修為和廣大的心量,是非的辨別等,都是以您和媽媽為榜樣,平時的身教與日常簡單的言行舉止(加上偶爾的牢騷··· :) ,還有每個星期日載送我們上佛學班所培養的。感謝您為我們打好了人生最重要的資本!這是最成功的教育!

而孩兒目前攻讀的MBA,也開始掌握到其竅門,接下來也比較好應付,不必擔心。

孩子們日益長大了,很多事情也無需太過操心。我這個大哥哥會與您分擔。而妹妹與大弟弟都非常自立與成熟了。我們的小弟弟雖然還小(其實不小了),但其本質極佳,自小在您的教導下,非常乖巧。所以,您實在無須太操勞了。有機會,多一點休息,和媽媽多一點去旅遊,享受人生吧···

爸,感謝您的一切一切,您爲了我們這個家,付出太多了。我們因爲有你們這麽棒的父母而自豪。您是我將來做爸爸時最好的典範,我也要和你一樣,成爲最好的爸爸。您是最完美的爸爸!

丘雅琦 said...

Wah.. so touching de.. T.T

Ya.. gor gor is rite..

真得很感恩。。
拥有这么美满的家庭完全源自于一对很好的父母。。
谢谢你们的不辞劳苦。。
谢谢你们无私的付出。。
谢谢你们掏心的爱!!!

I Love you!! Muaks! ^-^